Sposoby płatności

  • Płatność za pobraniem – tylko na terenie Polski
  • Płatność przy odbiorze osobistym
  • Wpłata na nasze konto firmowe:

KENZA, ul. BOWiD 11a 75-209 Koszalin PKO: 50 1020 5558 1111 1889 1470 0273 PKO EURO: PL50 1020 5558 1111 1889 1470 0273 W przelewie proszę podać nr zamówienia lub login.

Uwaga, na przelew oczekujemy maksymalnie do 7 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Koszty i sposoby dostawy

Wysyłka gratis – jest realizowana tylko na terenie Polski. Obowiązuje przy zakupach powyżej 199zł, w trakcie promocji i przy użyciu kodów rabatowych. Cennik wysyłek – POLSKA (bez limitu ilości sztuk): Wysyłka kurierem: – po przedpłacie: 11,90zł – za pobraniem: 14,90zł Wysyłka Pocztą Polską: – po przedpłacie: 12,90zł – za pobraniem: nie obowiązuje Wysyłka InPost Paczkomaty: – po przedpłacie: 12,90zł – za pobraniem: 14,90zł Wysyłki zagraniczne są realizowane indywidualnie według wagi i wymiarów paczki – sprawdź cennik usług zagranicznych. Na terenie Polski wszystkie paczki dostarcza firma kurierska DPD.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij formularz dostępny poniżej – podaj numer konta oraz szczegóły zwracanego towaru.
  2. Zapakuj towar – można wykorzystać oryginalne opakowanie
  3. Odeślij przesyłkę do nas (listem poleconym Poczty Polskiej) na adres:
    Kenza.pl – Sklep Online Ul. BOWiD 11a 75-209 Koszalin
  4. Oczekuj na zwrot – mamy na to do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Poinformuj nas o zwrocie, za pośrednictwem maila. Nie ma potrzeby robić tego telefonicznie. Nie ma konieczności dołączania dowodu zakupu – faktura wysyłana mailowo. Na zwrot mają Państwo 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Kenza – odstapienie od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (KENZA, 75-209 Koszalin ul. BOWiD 11a, e-mail: [email protected] tel. 791 071 722) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia dołączonego do przesyłki zwrotnej. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Przedmiot nie może nosić śladów użytkowania. Musi posiadać oryginalne metki oraz opakowanie. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości rzeczy proporcjonalnie do jego stanu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz (Kenza – Sklep Online, ul. BOWiD 11a, 75-209 Koszalin), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Adres firmy:
KENZA ul. BOWiD 11a 75-209 Koszalin Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod nr 791 071 722

Wymiana towaru

Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na adres: KENZA ul. BOWiD 11a 75-209 Koszalin wraz z dołączoną informacją oraz dowodem zakupu (faktura elektroniczna dostępna na mailu): – swój login ze sklepu i numer zamówienia – imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego – pełny adres do wysyłki zwrotnej – model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę Zakupiony towar można wymienić w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki do kupującego to 10 zł w przypadku wymiany na inny rozmiar. Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie. Wymiana trwa do 30 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy. Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod nr 791 071 722 lub [email protected] Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.